dijous, 26 d’abril del 2007

...expectatives...

Quan el curs passat vaig sentir a parlar d'aquesta assignatura a companys que l'estaven fent, vaig pensar que hagués estat una bona idea fer-la... i el moment oportú, ja que tenia un horari que m'ho hagués permès perfectament. Però el fet, fet està, i evidentment, havia arribat tard. Així que m'ho vaig posar a la llista de possibles assignatures de lliure elecció per fer el curs següent, aquest curs. Òbviament, necessitava i necessito els crèdits (motiu principal quan estàs a 4t curs i vols acabar) i, a part, em semblava una assignatura molt interessant, que em podia aportar coses noves, i diferent al que havia fet durant els altres cursos i assignatures.

Sempre m'han interessat les llengües (per això vaig decidir estudiar traducció) i, com també he llegit en el blog d'algú, de petita sempre havia volgut ser mestra. (Amb el pas dels anys, però, aquesta "vocació" va anar disminuint. És una cosa que tinc allí. Si mai m'hi repenso m'hi puc agafar, però primer, vull anar tastant altres coses).

Suposo que el que espero és conèixer les diferents maneres que hi ha d'ensenyar una llengua, què s'ha fet, què es fa, ... i quina és (si és existeix) la millor manera, ja que després de tants anys intentant aprendre algunes llengües, sempre he tingut els meus dubtes de si els professors i les professores que he anat tenint ho haguessin pogut fer d'una altra manera per tal d'optimitzar el temps i obtenir millors resultats...

A més a més... si mai m'hi vull dedicar... ja tindré una petita base on agafar-me, no?